FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant mandag-fredag kl. 06:30-10:30 samt weekender kl. 07:00-11:00.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet. Du kan desuden frit bruge vores computer i lobbyen.
Hvor ofte er der rengøring af værelset, hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere min bil, og hvad koster det?
Du kan parkere ca. 600 meter fra hotellet i et overvåget parkeringshus ved Skuespilhuset. Vi tilbyder en specialpris på
Parkering elbil:
I kan finde de nærmeste elbil-ladestandere på Københavns Kommunes eget kort. Copenhagen Strand er placeret ved den røde prik. Elladestanderne er drevet af Clever eller E.On.
For mere information om parkering på offentlig vej henviser vi til Københavns Kommunes hjemmeside.
Det er også muligt at benytte Jeudan’s parkeringshus til parkering af el-bil.
Døgnpris i p-hus koster
I parkeringshuset findes mere end 100 Clever elladepunkter. Ladningen foregår ved at downloade Clevers app til smartphone og på den måde sætte gang i ladning og betale ud fra gældende kilowatt-pris.
Bemærk at der ikke kræves speciel reservering for ankomst ved el-bil, men vi gør opmærksom på, at der kun findes et begrænset antal el-ladestandere i parkeringshuset.
Må jeg tage min hund med?
Ja, din hund er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restaurant og altid under dit opsyn). Du kan fortælle os, at du medbringer din hund, når du booker dit ophold, og så sørger vi for at stille lidt godbidder klar på værelset.
Hvad er de bedste transportmuligheder til hotellet?
Du kan komme til Copenhagen Strand på flere måder. Læs vores guide med bedste transportmuligheder.
Har hotellet elevator?
Ja, man kan komme til alle værelser og fællesområder med enten elevator eller rampe.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx transfer, parkering, bil- og cykeludlejning eller lokalkendte must-sees og spisesteder, er du mere end velkommen til at henvende dig.
Kan man få vasket og renset tøj på hotellet?
Vi tilbyder vask og rens. Tøj skal afleveres i receptionen på hverdage og lørdage inden kl. 8:00 og vil blive returneret efter kl. 17:00 samme dag. Denne service er ikke tilgængelig om søndagen.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3348 9900 eller skrive til copenhagenstrand@arp-hansen.dk.
Er der aircondition på værelserne?
Der er ikke aircondition på hotellet, men alle værelser er udstyret med en ventilator.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Vi kan desværre ikke tilbyde frokost og aftensmad på hotellet, men vil til gengæld gerne give dig vores bedste anbefalinger med på vejen, hvis du henvender dig i receptionen.
Er rygning tilladt?
Nej, hotellet er 100% røgfrit.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.
Hvad hvis jeg har mistet eller glemt noget på hotellet?
Hvis du har mistet eller glemt en genstand under dit ophold hos os, bedes du udfylde denne formular.